ساخت اپلیکیشن فروشگاهی به همراه معرفی اپلیکیشن ساز پوپش


ساخت اپلیکیشن فروشگاهی به همراه معرفی اپلیکیشن ساز پوپش

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی به همراه معرفی اپلیکیشن ساز پوپش

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی قدم استواری در راستای پیوستن به دنیای بدون مرز است. در جهانی که خرید و فروش سنتی که براساس مراجعات حضوری و حضور فیزیکی است در حال انقراض است، نپیوستن به این جهان بدون مرز همان کاری است که بعدها پشیمانی بسیاری را برای هر کسب وکاری پیش خواهد آورد.

مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ارزان

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی راه ­اندازی کسب و کاری است که بلاخره جایگاه خود را در کشور ما نیز در حال تثبیت است؛ شاید تا 15 سال پیش اگر عنوان میشد یک روز حتی دیگر نیاز نیست برای خرید مایحتاج روزانه خود از قبیل میوه و گوشت و نان به مغازه مراجعه کنید چندان جدی گرفته نمیشد و مردم با دیده تردید به آن نگاه میکردند؛ اما امروزه با توجه ویژه به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و گسترش خریدهای مجازی دیگر سفارش و خرید کالا از طریق اینترنت کاری عادی شده است. سدهای بی اعتمادی که قبلا چون کوه سنگی در مقابل مشاغل اینترنتی بود اکنون تبدیل به کوه یخی شده­اند که هر روز در حال کوچکتر شدن می­باشند.

  • مزایای اپلیکیشن فروشگاهی همان نوید شیرین دنیای مجازی به کسانی است که عصر تکنولوژی را به علت حذف کارهای فیزیکی و زمانبر میستایند. آنان میدانند دیگر در  عصر تکنولوژی نیاز نیست در سرما و گرما برای تهیه هر وسیله­ای ساعتها در ترافیک بمانند، در صف بایستند، زمان صرف نمایند و در نهایت شاید از خرید خود راضی نباشند.
  • بسیاری از افراد با اقامت در شهرهای کوچک و روستا از محدودیت مکانی به تنگ آمده بودند، آنان برای خرید وسایلی که نیاز داشتند، بارها تجربه سفر طولانی مدت را به شهرهای بزرگ به جان خریده بودند.
  • بسیاری از مشاغل در شهرهای کوچک با وجود تولید محصولات باکیفیت و مناسب به علت محدودیت مکان، توانایی رشد خود را کم دیده بودند.
  • چه کسب و کارهایی که به دلیلی واقع شدن در نقاط دور افتاده کشور از دیده شدن باز مانده بودند.
  • چه کسب و کارهای که میتوانستند در خانه­ها پا بگیرند؛ اما به دلیل مشکل بازاریابی در نطفه خفه شده­اند.
  • چه هزینه­هایی که برای بازاریابی سنتی و مراجعه حضوری انجام شده بود و نتیجه مطلوبی را به بار نیاورده است.

سفارش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ­ای

در تمام مدتی که بسیاری در محاصره محدودیتها گرفتار بودند، نیاز به  اپلیکیشن فروشگاهی اندروید حس میشد؛ اما در بسیاری مواقع یا اطلاعاتی در دسترس افراد نبود، یا امکان ساخت آن را نداشتند و یا جسارت کافی را برای ورود به این عصر بزرگ تکنولوژی در خود نمیدیدند.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای تمام افراد جامعه را دید؛  تمام کسانی را که هنری برای عرضه داشتند؛ اما از عدم فروش محصول خود میترسیدند را دید؛ تمام تولیدکنندگانی را که می­اندیشیدند چون از پایتخت دور هستند بازاریابی برایشان کار دشواری خواهد بود دید، تمام جوانان جویای کار را که دوست داشتند برای خود کار کنند؛ اما سرمایه کافی نداشتند دید، ساخت اپلیکیشن فروشگاهی تمام زنانی را که به علت محدودیت و مسئولیتهای بسیار در منزل، امکان حضور در بیرون از خانه را برای کار نداشتند دید.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی تمام کسانی را که زمان کافی نداشتند به خرید بروند دید، تمام مصرف کنندگانی را که امکان مراجعه حضوری برای خرید محصول مورد نظرشان را نداشتند دید.

با این دید وسیع جرقه تولد طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی حرفه ای خورد و آرام آرام در جامعه ما خرید به صورتی که حالا حتی با آشپزی در منزل هم میتوان کسب درامد کرد، میتوان در روستای کوچک دور افتاده­ای بود و تولیدات دست خود را به مشتریانی در آن سوی دنیا فروخت. میتوان لوازم منزل خود را بدون ساعتها معطلی در فروشگاهها با ضمانتنامه خرید. اینها همگی معجزه عصر اینترنت هستند.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی را با  جملات اجمالی که به خریداران این هنر اینترنت اشاره میکرد شروع نمودیم. در زمان کنونی هرکسی که به کسب درامد علاقه­مند است، بهترین انتخاب برای او ساخت اپلیکیشن فروشگاهی است. گواه سخن ما درامد فروشگاههای بزرگ اینترنتی است که هرروز برای صاحبان خود چون مرغ تخم طلای کارتن لوبیای سحرامیز کسب درآمد میکنند. در اینترنت گشتی بزنید قطعا با کسان زیادی آشنا میشوید.

به اپلیکیشنهای فروشگاهی نگاهی بیندازید؛ دیگر حتی وسایل و پوشاک کارکرده هم قابل فروش شده­اند. زمانی نه چندان دور برای خرید و فروش هر محصولی مکان فیزیکی و انباری و سرمایه کلانی احتیاج بود؛ اما اکنون گویا مکان دیگر معنا ندارد، این تنها ایده و پشتکار است که حرف اول را میزند.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی جدید  و جذاب

جسارت ساخت اپلیکیشن فروشگاهی همان ابزاری است که ایده­های نو را با جان و دل میپذیرد و یک کسب با حداقل هزینه و بازدهی بالا را به ارمغان می­آورد. چه خوش شانس هستیم ما که در چنین عصری زندگی میکنیم قطعا پیشنیان ما اگر بودند غبطه آن امکانات را میخوردند.

شاید بسیاری از خوانندگان مطلب ما خود توانایی ساخت اپلیکیشن فروشگاهی را نداشته باشند؛ اما انگیزه و علاقه کافی را برای راه­اندازی آن داشته باشند. در این میان عده­ای خود ایده­های زیادی برای این فروشگاه دارند که ترجیح میدهند سفارش داده تا اشخاص باتجربه  با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حرفه­ای رویاهای آنان را جامع عمل بپوشانند.

عده­ای دیگر ترجیع میدهند با خرید اپلیکیشن فروشگاهی آماده ، کار خود را استارت بزنند، هرچه که هست باید برای موفقیت در این راه معیارهایی را ملاک قرار داد. هرکاری که انجام میشود از همان شروع باید جدی گرفته شود.

نکات مهم در راه اندازی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

  • اولین معیار هنگام راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی ؛ انتخاب نام جذاب و ایکن مناسب برای آن است. این کسب و کار شما خواهد بود باید در خاطر مخاطب بماند و یادآور زمینه فعالیت فروشگاه شما داشته باشد.
  • معیار دیگری که هنگام سفارش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی باید درنظر گرفته شود قابل نصب بودن اپلیکیشن در گوشی همراه و کامپیوتر است؛ باید حداکثر کاربران  را داشته  باشید. تعداد بازدیدها و فروش دو شاهرگ بزرگ اپلیکیشن شما هستند، اگر نتوانید در این دو زمینه موفق باشید کسب و کارتان عقیم خواهد شد. تعداد زیاد کاربران کمک میکند در کنار فروش محصولات، درامد جانبی نیز با قبول تبلیغات برای شما کسب شود.
  • امکانات اپلیکیشن فروشگاهی گزینه بسیار مهمی است؛ هرزمان که بخواهید سفارش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی را بدهید باید به امکاناتی که طراح در اختیار شما قرار خواهد داد توجه کنید. اپلیکیشن شما قرار نیست همیشه به یک شکل بماند، باید بتوانید متناسب با علایق خود و کاربران و سلیقه بازار در آن تغییراتی ایجاد کنید؛ جلوه­های بصری را تغییر دهید، صفحات جدیدی اضافه کنید.
  • اولین امکانات مربوط به همین ظواهر است ظواهر همیشه در جلب مخاطب تاثیر خود را میگذارد؛ بنابراین حال که قدم در راهی میگذارید که بتوانید بر روی پاهای خود بایستید دید بلند مدتی داشته داشته باشید، به رشد و توسعه هم فکر کنید؛ قرار است محصولاتتان را در آینده افزایش دهید، لذا چیدمان و طبقه بندی انها هم باید قابل تغییر باشد؛ دسته بندی که کمک کند جست و جو راحتتر باشد، دسترسی بهتر شود. هنگام ساخت اپلیکیشن فروشگاهی باید به آینده نیز فکر کرد، به راحتی دسترسی فکر کرد، هرچه قدر بتوان امکاناتی درنظر گرفت که جست و جو و فیلتر تخصصی­تر باشد این اپلیکیشن موفق­تر خواهد بود.
  • از امکانات دیگری که باید در هنگام سفارش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی توجه کنید؛ محصول شما باید بتواند در کنار توضیحات عرضه شود.
  • اپلیکیشن باید این  امکان را به مصرف کنندگان دهد بتوانند به محصول رای داده و نظرات خود را درج نمایند؛ باید برای جلب اعتماد کاربران به آنها این فرصت داده شود تجربیات خود را از محصول باهم به اشتراک گذارند، باید با هم همدلی کرده و درباره احساسات خود سخن بگویند؛ جو صمیمی که افراد بتوانند از تجربیات و نظرات هم استفاده کنند همیشه گزینه عالی محسوب میشود.به طور مثال اگر فروشگاه شما قرار است لباس عرضه کند؛ هیچ چیز بهتر از نظرات خریداران قبلی که نظرات خود را درباره رنگ و اندازه و تن خور لباس میدهند نمیتواند این جرات را به خریداران بعدی بدهد که بخواهند اینترنتی خرید کنند؛ زیرا اکنون آنان میتوانند حساب شده­تر انتخاب نمایند. آگاهی یافتن لذت­بخش است.
  • از امکانات دیگری  که هنگام ساخت اپلیکیشن فروشگاهی میتواند خیال شما را از خوب بودن آن راحت کند؛ امکان درنظر گرفتن تخفیف و یا برگزاری حراج است. تخفیف و حراج و دادن امتیاز به خریدار مشوق­هایی هستند که همیشه در فروش اپلیکیشن شما کمکتان میکنند. مردمی را در هیچ کجای دنیا نمیتوانید بیابید که تخفیف و حراجی برایش جذاب نباشد.
  • ساخت اپلیکیشن فروشگاهی که استاندارد لازم را جهت انتشار در مارکت اندروید مانند بازار و سایر مارکتها نداشته  باشد، باید قبول کرد آینده چندان درخشانی را برای آن نمیتوان درنظر گرفت؛ زیرا یکی از بهترین راه­های جلب کاربر را از همان ابتدا از  دست داده­اید.
  • امنیت؛ این واژه خود به تنهایی دنیایی است؛ اپلیکیشنی که نتواند اطلاعات کاربران را حفظ کند و اطلاعات مالی و بانکی آنها را که برای خرید محصولات در اختیار برنامه گذاشته شده­اند  از هک و انتشار محافظت نماید؛ قطعا نه تنها محکوم  به شکست است بلکه دردسر زا هم خواهد بود؛ بنابراین از امنیت درگاه پرداخت خود مطمئن  باشید.
  • در کنار امنیت، امکان پرداخت در زمان تحویل کالا نیز بسیار  کمک کننده میباشد؛ امکان ردیابی سفارش را هم اگر در اپلیکشن درنظر بگیرید در جلب اعتماد کاربران موفق­تر خواهید بود.
  • در هنگام ساخت اپلیکیشن فروشگاهی از سرعت برنامه خود غافل نباشید؛ برنامه­ای با سرعت پایین طرفدار ندارد، همه عجله دارند.

و اما کلام آخر برای شروع هیچ­گاه دیر نیست به شرط اینکه خود بدانید چه میخواهید. موفق باشید.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *